Το 1999 συναντήθηκαν, τυχαία, στο ίδιο φροντιστήριο  4 νέοι άνθρωποι οι οποίοι είχαν ήδη αποκτήσει μια επαγγελματική εμπειρία εργαζόμενοι, ως τότε, σε διαφορετικούς χώρους.

Διαπίστωσαν όλοι  τους ότι είχαν ένα κοινό αίσθημα: ασφυκτιούσαν στην φροντιστηριακή πραγματικότητα που ζούσαν.

Χώροι εκπαίδευσης είχαν μετατραπεί σε «επιχειρήσεις»  και οι μαθητές αντιμετωπίζονταν ως πελάτες. Καθηγητές αναγκάζονταν να μετατραπούν σε κινητά «λυσάρια» με βασικό στόχο «να πάει το παιδί διαβασμένο την άλλη μέρα στο σχολείο», να έχει λυμένες τις ασκήσεις στο τετράδιο και «να πει καλά το μάθημα». Προετοιμασία για τις εξετάσεις σήμαινε να παπαγαλίσουν τα παιδιά έτοιμες απαντήσεις και να εκπαιδευτούν να λύνουν θέματα-κονσέρβα.

Ο καθένας τους είχε όμως άλλα όνειρα και άλλες φιλοδοξίες για το πώς πρέπει να είναι ο εκπαιδευτικός και ο ρόλος του, για το πώς καλλιεργείται η γνώση και το πώς αναπτύσσεται η κριτική σκέψη, για το πώς η «παραπαιδεία» μπορεί να παρέχει και παιδεία αλλά και να οδηγεί στην επιτυχία !

Αποφάσισαν να ενώσουν τις δυνάμεις τους και ξεκίνησαν ένα συναρπαστικό ταξίδι.

Μια φιλόλογος, ένας μαθηματικός, ένας φυσικός και ένας χημικός ήταν ήδη μια πλήρης σύνθεση που κάλυπτε τις ανάγκες των μαθητών τους σε όλα τα βασικά μαθήματα. Στην πορεία βρήκαν αντάξιους συνεργάτες όλων των ειδικοτήτων με πτυχία, μεταπτυχιακά, διατριβές. Συγγραφείς βιβλίων και έμπειρους φροντιστές.

Και έκαναν τη δικιά τους ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ στο Γαλάτσι.

Εγκαταστάθηκαν σε ένα από τα πιο μοντέρνα κτίρια στο κέντρο του Γαλατσίου, διαμόρφωσαν το χώρο με μεράκι και ότι πιο σύγχρονο υπήρχε στην εκπαίδευση. Τα μαθήματα ξεκίνησαν σε αίθουσες ηλιόλουστες, φωτεινές, με κλιματισμό, νεανικά χρώματα και μια διάθεση δημιουργίας να διαχέεται παντού.

Η πρόταση τάραξε τα λιμνάζοντα φροντιστηριακά νερά της περιοχής. Κάποια φροντιστήρια έκλεισαν και κάποια άλλα αναγκάσθηκαν να ακολουθήσουν ασθμαίνοντας, μιμούμενα τις εκπαιδευτικές της καινοτομίες. Γονείς και μαθητές δεν ανέχονταν να στοιβάζονται πλέον σε 15μελη τμήματα, σε μικρές και μίζερες αίθουσες χωρίς παράθυρα, να παίρνουν κακοφωτοτυπημένες σημειώσεις προχειρότητας, να τους κοιμίζουν με τη φράση «το παιδί πάει καλά, λίγο περισσότερο διάβασμα θέλει ακόμα» …

Με σημειώσεις και βιβλία γραμμένα από τους διδάσκοντες του κάθε μαθήματος, με ολιγομελή τμήματα, ομοιογενή και ανάλογα με το επίπεδο των μαθητών, η πρόταση δεν άργησε να γίνει πόλος έλξης για μαθητές και γονείς που αναζητούσαν την ποιότητα στην εκπαίδευση.

Δεν άργησαν να έρθουν και οι επιτυχίες! Από την πρώτη χρονιά! Το φροντιστήριο ήταν καινούργιο αλλά όλοι οι διδάσκοντες ήταν έμπειροι! Η πρόταση δεν έλεγε πλέον ότι έχει επιτυχίες, άλλωστε όλα τα φροντιστήρια αυτό διατείνονταν! Η πρόταση δημοσίευε τις επιτυχίες της σε εφημερίδες και περιοδικά! Και για να μην υπάρχει καμία αμφισβήτηση εκ του πονηρού, τα επόμενα χρόνια δημοσίευε και τις φωτογραφίες των αριστούχων της!

Τα υπόλοιπα φροντιστήρια αναγκάσθηκαν και πάλι να ακολουθήσουν. Όχι όλα όμως, γιατί κάποια απλά είχαν ελάχιστες επιτυχίες. Το φροντιστήριο με τις μεγαλύτερες επιτυχίες στο Γαλάτσι ήταν ένα πια! Οι μαθήτριες και οι μαθητές μας έδιναν συνεντεύξεις, ως αριστούχοι και πρωτεύσαντες σε σχολές, σε εφημερίδες πανελλαδικής κυκλοφορίας και τηλεοπτικά κανάλια!

Μια ολόκληρη γενιά φοιτητών είναι πλέον απόφοιτοι της πρότασης. Πάρα πολλές και πολλοί έχουν ήδη καταξιωθεί επαγγελματικά αφού είναι απόφοιτοι των καλύτερων σχολών της χώρας. Μάλιστα κάποιες και κάποιοι από αυτούς έχουν διδάξει στα φροντιστήρια μας ως καθηγητές ! Γιατί παρά τις επιτυχίες και τη γιγάντωση της, η πρόταση παραμένει μια μεγάλη οικογένεια. Στηρίζει τα παιδιά της και όταν πάψουν να είναι μαθητές της.

Η  πρόταση  είναι οικογένεια γιατί πρώτα απ’ όλα οι άνθρωποι που την δημιούργησαν ποτέ δεν αντιλήφθηκαν το ρόλο τους ως ιδιοκτήτες. Ένιωθαν πάντα εκπαιδευτικοί και δίδασκαν πάντα οι ίδιοι τα κρισιμότερα μαθήματα. Περνάνε ατελείωτες ώρες διδασκαλίας μέσα στις αίθουσες, με τα παιδιά και για τα παιδιά. Δεν γνωρίζουν Σαββατοκύριακα και αργίες και η προσωπική τους ζωή αρχίζει όταν και ο τελευταίος τους μαθητής εμπεδώσει και μπορεί πλέον μόνος του να συνεχίσει το διάβασμα.

Αυτή είναι η συνταγή της επιτυχίας που τηρείται ευλαβικά όλα αυτά τα χρόνια. Στην πορεία επιχειρήθηκε να μεταφερθεί αυτή η συνταγή. Από καταξιωμένους συναδέλφους, στη Λαμπρινή και την Κυψέλη. Τα παραρτήματα που άνοιξαν όμως αν και λειτούργησαν με την αύρα του κεντρικού φροντιστηρίου δεν είχαν τα ποιοτικά χαρακτηριστικά και όλα τα συστατικά στοιχεία της συνταγής του κεντρικού. Η προταση αναγκάσθηκε να αποσύρει τη συμμετοχή της!

Έχοντας αυτή τη γόνιμη εμπειρία, δεν χρειάζονταν πλέον πειράματα. Η πρόταση κλωνοποιήθηκε!

Από το 2012 λειτουργεί στη Λαμπρινή η κλωνοποιημένη  πρόταση. Με την ίδια Διεύθυνση Σπουδών η οποία μοιράζει πλέον το χρόνο της και διδάσκει η ίδια. Με την ίδια συνταγή επιτυχίας, με τα ίδια προγράμματα, σε πλήρως ανακαινισμένους χώρους. Σε κεντρικό σημείο της Λαμπρινής η νεαρή πρόταση δεν έχει σε τίποτα να ζηλέψει από την έφηβη!

Οι στόχοι και τα σχέδια δεν σταματούν όμως εδώ. Νέες εκπλήξεις ετοιμάζονται για το μέλλον. Το διαδίκτυο δίνει τη δυνατότητα της  χρονικά άμεσης επικοινωνίας και η πρόθεση είναι να αξιοποιηθεί αυτή η δυνατότητα στο έπακρο. Ξεπερνώντας τα ασφυκτικά καθημερινά ωράρια, η ιστοσελίδα αυτή ανοίγει νέους δρόμους για την ενημέρωση γονιών και μαθητών. Ως συνέχεια  της ανταπόκρισης  που βρήκε η σελίδα «πρόταση Φροντιστήρια» που λειτουργεί ήδη στο facebook.

To ταξίδι συνεχίζεται αλλά το κάνουμε πλέον μαζί και στην πορεία γινόμαστε όλο και περισσότεροι...

 
 

Ενημερωτικό δελτίο

Δώστε την ηλεκτρονική σας διεύθυνση (email) για να εγγραφείτε, και να λαμβάνετε, το ενημερωτικό μας δελτίο.